من و این همبستران تکفیری

.

دلم برایشان نمیلرزد 

بعد از تو تمام آغوشهای دنیا جهاد نکاحند 

.

نظرات 15 + ارسال نظر
محسن باقرلو پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:56

خوبه که نوشته های کوتاه رو
بلاخره به رسمیت شناختی !

آره! خودمم در عجبم!

آوا پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:31

دیشب یکی دیگه بود..بغدادی
های تهران.....راستش چند
دقیقه ای مشـغول تجزیه
ش بودم..باتاخیرفراوون
کمی نائل به هضمش
شدم...این یکی اما
راحتتربود و روون..
ممنون.........
یاحق...

آره اولش این بود:
بغدادی های تهران راضی ام نمیکنند
بعد از تو تمام آغوشهای دنیا جهاد نکاحند

فرشته پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:08 http://houdsa.blogfa.com

بعد از تو...

نه هست های ما چونان که بایدند نه بایدها...

چه خوب یاد کردی. در تمام "بی تو" و "بعد از تو" نوشته هایی که تا حالا خوندم این شعر قیصر یه چیز دیگه اس. آخرش بی نظیر و تکرارنشدنیه... "هر روز بی تو روز مباداست"...

منم پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 21:50

شیاطین گفت گو با تیشه کردند
و او را رهسپار بیشه کردند
نمی دانم به گوش او چه خواندند
که او را نیز غارت پیشه کردند
بمیرم من برای سروهایی
که در این روزگاان ریشه کردند...

- چقدر خوب بود
- نشناختم. شما؟

مسافر پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:34 http://payepiyade.blogfa.com

برام جالبه که من وبلاگ برادرتون "کرگدن" رو سالهاست می خونم، از اون زمانی که شعر می نوشتند توش. وبلاگ شما رو هم از طریقش چند باری خوندم ولی هیچ وقت نظر نگذاشتم. دیدن نظرتون برام خیلی جالب بود و مایه ی خوشحالی. بازم سر بزنید.

خب پس سبب خیری شد که اولین نظر شمارو هم اینجا داشته باشیم :)

مسافر جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:25

ممنون لطف دارید...یادمه یک پست برادرتون درباره تاسیس وبلاگ شما گذاشته بودند..که چقدر کلنجار رفتید تا بالاخره اسم ابر چند ضلعی رو انتخاب کردید ..درست می گم؟

آره درسته. یادش بخیر. برای وبلاگ قبلیم بود. پرشین بلاگ.
ولی جدا آفرین به این حافظه ی شما! قضیه واسه پنج سال و خورده ای پیشه! چجوری یادتون مونده!؟

تیراژه جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 http://tirajehnote.blogfa.com/

یک شب ..حمید و مریم و باقرلوی خواب آلود..
و در نهایت فردا صبحش ابر چند ضلعی نامیده شده بود.
خدا میدونه که اون اوائل..که نمیدونم بگم اوائل 90 یا اواخر 87..اما اوائل نود درست تره...چقدر فکر کردم به این اسم و چرایی اش و چگونگی اش...
بیکار نبودم...اما چیز مهمی بود ..برای من بود..

خاک در میانه ..خاک و خون و سیاهی در میانه..خاورمیانه ی ما .. ما؟..تو من او...

یاد پستهایت در دانه های ریز حرف افتادم..یاد خیلی چیزها...امان از این "یاد" ها..خوشا به این "یاد" ها..

- میخواستم اسمی که میذارم شبیه "ابر شلوارپوش" باشه ولی "ابر شلوارپوش" نباشه. "ابر شلوارپوش" یکی از اولین وبلاگهای مدافع حقوق هوموسکشوال بود که اوایل دهه ی هشتاد مینوشت. اونزمان که خونه اینترنت نداشتم و از کافی نت میخوندمش. این اسم رو از اون شعر معروف مایاکوفسکی برداشته بود: "همانند آسمان/ رنگ در رنگ/ اگر می خواهید/ حتی از نرم نرمتر می شوم/ مرد؟ / نه/ ابری شلوارپوش می شوم"...
- "خاک در میانه"... عالی بود. مرسی.

جزیره جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:27

اون پستی که اول بودو نفهمیدم. این یکی هم جمله اولش انگار ناقصه!!!!!
در کل منظورو نفهمیدم

جمله ی اولش؟ "دلم برای آدمهایی که بعد از تو می آیند نمیلرزد" بهتر شد؟

مسافر جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:34

چه جالب واقعا برای پنج سال پیش بود؟؟؟؟ برام انگار مال یک سال پیش بود...یک چیزهایی یک وقت هایی تو حافظه ادم باقی می مونه که خودشم نمی دونه چرا...شاید خاص بودن اسم باعث شده

آره. برای منم پیش اومده. مخصوصا در زمینه ی اسمها. با این حافظه ی داغونم اسم بعضی آدمها که اکثرا هیچ نقش مهمی هم توو زندگیم نداشتن مثل چی توو مخم حک و موندگار شده!

خواننده ی قدیمی و همیشگی سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:31

و چه ننگی دارد که اینجا فریاد دلواپسیم سر میدهند ...

؟

زهرا.ش شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:15

ئه!!آخ جون!
من از این نوشته های کوتاه رو خیلی دوست دارم!!
یه بار تو یه وبلاگی از این مدل نوشته ها خونده بودم که استفاده ادبی-ابزاری کرد هبود از قذافی!!
برم بگردم پیداش کنم!

جالبه. دوس دارم ببینم چی بوده. پیداش کردی آدرس بده.

زهرا.ش یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:56

از وبلاگ پرسه،نویسند محترم،آقای محمدپور

در باب نبودن ات،

قذافی ام.

مرده ای در معرض دیدگان همه!
---------------------------------------
از میانه های راه اگر بازنگشته باشی

تا پاییز بیاید ، خواهی رسید

تا آن زمان قذافی ،مرده یا زنده

پیدا خواهد شد!

اما کشتگان آزادی

برنمی خیزند ازگورهایشان

در طرابلس یا تهران !


------------------------


تا نباشی

فوکوشیما می شوم

کسی در من نفس نمی کشد !
-------------------------------------


بشار

اسدی ست برای خودش

همه را می دراند !
----------------------------------


فذافی ام من

در خواستن ات

کم نمی آورم !
------------------------
خونده بودین احتمالا!

ممنون که یادت بود.
محسن محمد پور. آره. فکر کنم "خرمالو ها در راه" آخرین پستی بود که ازش خوندم و کامنت گذاشتم (از میانه های راه اگر بازنگشته باشی). بجز "پرسه" چند تا وبلاگ دیگه هم داشت. گام های معلق لک لک... عکسداستان... و چندتا دیگه... ولی بین همه ی وبلاگهایی که اونزمون ازش میخوندم خرمالو (روزنوشت های من، پری خله و تقی) رو بیشتر از همه دوس داشتم. یادش بخیر...

دختر عمو دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:23

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــول

محبوبه پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:17 http://sayeban.blogfa.com

یه جمله هایی داری که مطمئنم تا اخر عمر تو ذهنم می مونن، این از اوناست...

- مثل من که تا آخر عمر یادم میمونه:
"وقتی موهایت در باد تکان می خورد
یعنی داری دل بری می کنی
و وقتی دل بری می کنی
یعنی زنده ای"...
- میدونم اینارو دوس داری. میدونم یکی از انگیزه هایی که اینجارو دنبال میکردی خوندن اون عاشقانه هایی بود که یه زمانی مینوشتم. و چه حیف که شرمنده ات هستم و دیگه از اونا ندارم... راستش عمدا گذاشتمشون کنار. تا وقتی که عاشقی روی خوبش رو بهم نشون بده...

محبوبه جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:51 http://sayeban.blogfa.com

آره دوستشون دارم و به همون اندازه ازشون می ترسم... عشق هیچ وقت روی خوبشو به من نشون نداد... انگار همیشه یه نفر بالا سر منو عشق هام ایستاده بود که می خواست ته قصه با صدای بلند به من بخنده... با صدای بلند...

به نظر من اینشکلی نیست. اینجوری دشمن تراشی کردن با "یه نفر" ها سلامت روحی روانی آدم رو به خطر میندازه. ترجیح میدم اینجوری تحلیلش کنم که چیزی که نباید میشده نشده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد